Friday, February 16, 2007

Ако можех...да се върна назад...

Чудили ли сте дали ние създаваме моментите в живота си, или моментите в живота ни, създават нас. Какво мислите? Че всичко е предначертано, или че ние определяме бъдещето си. Има ли господ? Дали той определя всяко едно събитие в живота ни? Или господ е вътре в самите нас. И той е там, съществува като личност само за да има кой да обвиним за нашите грешки...

Но все пак...

Ако можехте да се върнете и да промените само едно нещо от живота си. Бихте ли го направили? И ако го направите... тази промяна ще подобри ли живота ви? Или напълно ще разбие сърцето ви? Или ще разбие нечие друго сърце? Бихте ли избрали коренно различен път? Или бихте променили само едно нещо? Само един момент. Един момент, който винаги сте искали да върнете.



Ако имаше начин това да стане, как според вас щеше да се развие живота ви? Щяхте ли да имате тези приятели, или може би щяха да са други? Щяхте ли вие да сте този човек, който сте сега? Можете ли да наредите всичко така, че всичко да е наред?

Някъде бях чел една мисъл. "Не поглеждай назад да скърбиш по миналото, което вече е свършило,
и не се притеснявай за бъдещето, което още не е дошло. Живей в настоящето, и го прави толкова красиво, че ще си струва да го запомниш". Но за съжаление голяма част от нас го правят постоянно, дори аз от време на време.

Но все пак мисля, че този свят ми е дал повече добро от колкото лошо. И не бих променил нищо от миналото си. Да, имаше и моменти, които не ми се нравеха.... Но имаше и други, в които усмивката ми беше до уши. Така съм свикнал, ако загубя и тези хубави спомени за сметката на нещо, за което не съм сигурен....последствията ще са страшни. Човек никога не знае какво му предстои....може би най-хубавите моменти са в бъдещето му. Онова бъдеще, което може би е по-красиво и от вашите фантазии за миналото. Но все пак помислите си... Ако имахте възможност... щяхте ли да промените нещо?

No comments: