Monday, December 13, 2010

Малко спомени...



Спомних си какво е да имаш щастливите моменти в живота си... Поредицата от щастливи моменти събрани в малко време... Сигурен съм, че такива моменти винаги ще има... ще се редуват един след друг с не чак толкова хубави... пак, ще намираме и за какво да се усмихваме непринудено.

Сега си припомних с носталгия времената от преди около 2-3 години... Беше наистина страхотно да ги споделим... С вас... Имаше причини да е точно с вас... сигурен съм... за това ви благодаря, че ви има... с всичките ви предимства и недостатъци... Поздравявам ви... и ви пожелавам да имате хиляди такива моменти, за които да поглеждате назад с умиление... докато преживявате новите незабравими такива, макар и с други хора...

(hug)

4 comments:

bgicechick said...

Не знам за теб, но когато каза 2-3 години първата асоциация, която изниква в главата ми, са форумните срещи на Хогуортс...
Когато идвах в София специално за да се видя с толкова много хора....
Бих убила за тези моменти : )
*хъг*

Ивайло Георгиев said...

Да поглеждаш назад, за да можеш да видиш посоката си за бъдещето е яко! Искрено се надявам след две години отново да си благодарен и щастлив за това, което Е сега : )

WestStar said...

Сигурен съм, че ще е така... Просто тогава няма да помня мизерията и всички кофти моменти...

Svetlana Zorova said...

ммм не знам как си попаднал в моите "followers", но аз определено ставам един от твоите .. ;)