Thursday, June 7, 2007

Смешно ли ти е?

пак...

какво пак ли?

Пак виждам онзи поглед в огледалото... кой ми е позволил толкова рано да съм такъв?



Отминете, не четете ако щете... от край време съм свикнал да правя неща, които малко хора очакват от мен. За мен остава свободата да правя каквото си искам.... да пиша каквото си искам...да чувствам каквото си искам (до колкото е възможно)... никой не може да ми отнеме това право. Да проявявам и онази черта в съзнанието на всяко едно същество...страх... скрит зад маската главорез. Дори имам право да слушам каквото си искам...

Snow Patrol - Set The Fire To The Third Bar

Сложно е да не се скъсаш от смях, когато си мислиш че си отгоре... когато мислиш, че хора като мен не са нормални... а накрая осъзнаваш, че точно ти си обекта на наблюдение... че точно ти си този, който трябва да пише глупостите, на които най-много приличаш...

...но е лошо, когато не можеш да излезеш от филма... молиш се да спре тока, защото и песента в противен случай не свършва.

Смейте се, когато имате възжможноста да го правите...

...а замислите ли се... осъзнавате, че всъщност няма нищо смешно...

Всичко е в нас самите... сами създаваме всеки един повей на вятъра дори... влияем и на другите...

Смешно ли ти е???

за предпочитане е...


Alexi Murdoch - 12

смених...

и се усмихнах, защото го чувствам... защото и вие ме заразихте... дори ти, който дочете всичко това, и се чудиш какво ми има...

2 comments:

Селин said...

Каквото и да е, помни, че те обичаме и сме до теб {{}}

Anonymous said...

Аз пък никога не съм можела да се семя на хората, само да се смея с нях.
Но това съм си аз... и винаги ще е така...
Защото аз не мога да намеря в който и да е човек нещо за което да му се подигравам, защото това би значело да се смея на тове което дрег е. За мен това няма логика, все едно да се семя на себеси...